Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-09-24 15:20:02
patys Windowsai 3 gal ir eina. vcholostuju tsknt.
 Bet daug DOS'inių programų neina ant greitų procesorių. Tai prasidėjo
maždaug nuo 500 MH - 1000 MH CPU. o gal ir anksčiau.. na, aš ne
programuotojas, labai nesigilinau, priežastis "per greitame" procesoriuje"
ir jo skaičiavimų ypatybėse. kažką girdėjau apie dalinimą iš nulio..
programa užstringa. ją reikia patobulint.. jei įmanoma.
 obettačiau, kadangi Win 3.1 eina iš DOS.