Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: Nero
Data: 2010-09-27 09:47:39
"AS" <no@mail.com> wrote in message ...
> Taigi yra toks Asusgarminfonas su Androidu, tik gal mazai kas toki turi
> kol kas. Speju, kad sitam dalykui bus mesta nemazai pajegu, o WinCE
> platforma liks antram plane.

na, maziau cia jiems reiketu spardytis ir priesintis progresui, - dabar jau
reikia vytis nuvaziuojanti traukini. Nokia ovi maps - nera stebuklai, apie
apple situacijos nezinau, nes kadangi neturiu (su iPhone jungtimi) tam
pritaikytos masinos, mikrobangines, dulkiu siurblio, skalbimo masinos,
televizoriaus - man to iPhone visai nereikia ;)))) bet jei rimtai snekant -
rinka yra milziniska, kaip beje ir Symbian'o

> As asmeniskai renkuosi specializuotus irenginius. Man fotografuoti turi
> fotoaparatas, filmuoti tam skirta kamer, telefonas pokalbiams, o GPS irgi
> turi savo panaudojima. Labai nepatinka, kai naudojiesi prietaisu pagal
> viena paskirti, o prireikus kalbeti jis jau nusedes. Na, ir siaip kosmaras
> telefona pakrovineti kasdien. Svarbiausia nepamirsti.

patikek as irgi mastau ir renkuosi taip pat, bet naujoji karta - deja ne,
taigi reikia taikytis, kad netektu vel paskui verkslenti....