Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: AS
Data: 2010-09-27 18:53:51
"Nero" <arturasr_NEREIKIA_@eircom.net> wrote in message
news:i7qac7$isf$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip tai nepaplito? kas antras is musu gi naudojasi tikriausiai
> "ismaniuoju" telefonu arba iPhone, uzjury tie skaiciai dar didesni. as
> nesakau kad specializuoti irenginiai isnyks - taip zinoma niekada nebus.
> Bet reikia atverti akis bent jau i tai kad praktiskai kiekvienas naujai
> gaminamas nors siek tiek rimtesnis ragelis turi GPS, fotika, muzikos
> grotuva, radija, galima narsyti www - ir labai dideles dalies zmoniu
> kasdieninius poreikius tai tenkina.

Cia IMHO dar ir gamintojai stumia. Prasidejo nuo kameru/aparatu, kai jie
pasidare kaip ir standartas, eme skiesti, kad jums nieko daugiau nereikia.
Realybe, kaip jau ir mineta, akumas nei ... nelaiko, ekranas per mazas,
aparatas per didelis, kisene tempia. Jei konkreciai apie navigacija, dar ir
meniu nepatogus, navigacija uzsieny labai brangi pasidaro, telefona
atjungus, per puse valandos palydovyu neranda. Speju, ir dar ka nors galima
sugalvoti ;-)
Siaip ar taip, siai dienai turiu Nokia s40 telefona (telefono man reikia, ne
kazko kito), Win delninuka (teko pereiti, kai senas Palm m kazkuris
nusibaige, o tas pat Palm tik Treo pradejo gaminti), navigacija irgi
atskira. Kol kas tuo patenkintas ir kitaip nenoriu.