Tema: Re: Re: Kas visgi grybas ??? Aš ar TT?
Autorius: Zoom
Data: 2010-09-17 22:25:01
iGo tinkamai susireguliavęs gali naudot be Teleatlaso dar ir Navteq
bei vietinių gamintojų (LT atveju - Regio) žemėlapius. Jei kažko
nerandi - persijungi žemėlapį ir pasitikrini pas kitą gamintoją. Ir
kas man patinka - suradęs vienam žemėlapy gali persijungt ir naviguot
į tą tašką su kitu. Na bet čia šiek tiek pasikrapštyt reikia.

Bet TOPO vis tiek detaliausias. Šalia iGo pas mane guli ir Garmin
MobileXT su TOPO - jei prireiktų kokį užkampį surast.

--
- Zoom -
http://www.leonardas.net