Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: SAMas
Data: 2010-09-27 15:01:27
On 2010-09-27 00:24:10 +0200, AS said:

> "Nero" <arturasr_NEREIKIA_@eircom.net> wrote in message
>
> Taigi yra toks Asusgarminfonas su Androidu, tik gal mazai kas toki turi
> kol kas. Speju, kad sitam dalykui bus mesta nemazai pajegu, o WinCE
> platforma liks antram plane.

Na cia garminas pries kokius 2 metus bande mesti issuki iPhonui, tik
jam labai toli iki tokio lygio. Uztai turbut ir atidave i Asus rankas
kad kazka priburtu.

> As asmeniskai renkuosi specializuotus irenginius. Man fotografuoti turi
> fotoaparatas, filmuoti tam skirta kamer, telefonas pokalbiams, o GPS
> irgi turi savo panaudojima. Labai nepatinka, kai naudojiesi prietaisu
> pagal viena paskirti, o prireikus kalbeti jis jau nusedes. Na, ir siaip
> kosmaras telefona pakrovineti kasdien. Svarbiausia nepamirsti.

Na kai kuriais atvejais nesutikciau, paimkim veidrodini fotoaparata su
galimybe filmuoti, tai filmavimo kokybe galima lyginti su brangiai
kainuojanciom videokamerom, o kaina veidrodinio zymiai mazesne, be to
turedamas fotika ir noredamas keleta vaizdeliu pafilmuoti turi dar su
savimi tampytis video kamera, man filmavimas fotike tikrai pravercia
nors retai pasinaudoju.

O kas del telefono integruotu GPS turi tik viena minusa tai ekrano
dydis, per mazas ekranas nepatogu naviguoti, per didelis ekranas
nepatogu su savimi tampytis kiseneje kaip telefona.