Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: AS
Data: 2010-09-27 01:24:12
"Nero" <arturasr_NEREIKIA_@eircom.net> wrote in message
news:i7oep1$5kt$1@trimpas.omnitel.net...
> ...Ogi tegul ima ir irodo kad - GALI IR SUGEBA padaryti ir padaro normalu
> softa smartfonams (Apple, WM, Android).

Taigi yra toks Asusgarminfonas su Androidu, tik gal mazai kas toki turi kol
kas. Speju, kad sitam dalykui bus mesta nemazai pajegu, o WinCE platforma
liks antram plane.

> ...Seni geri 1980-ji seniai praejo, vis maziau vartotoju renkasi
> specializuotus irenginius, laikas pabusti - uz lango XXI amzius!.

As asmeniskai renkuosi specializuotus irenginius. Man fotografuoti turi
fotoaparatas, filmuoti tam skirta kamer, telefonas pokalbiams, o GPS irgi
turi savo panaudojima. Labai nepatinka, kai naudojiesi prietaisu pagal viena
paskirti, o prireikus kalbeti jis jau nusedes. Na, ir siaip kosmaras
telefona pakrovineti kasdien. Svarbiausia nepamirsti.