Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: SAMas
Data: 2010-09-23 23:52:20
Apie Mobile XT as is vis patyliu, net nemeginau tos nesamones deti.
O del interfeiso tai kad Garmine nera ka ten slifuoti, pasenes turbut
nuo pirmos kurimo stadijos (na zinoma cia jau skonio reikalas)
Skinai iGO naudojami nepagrazinti interfeisa, nors ir tai daroma, bet
padaryti kuo informatyvesni ir automatizuota navigacija. As tai jau net
neisivaizduoju be tokiu navarotu plika navigacija, net igo.

>  Garmin pagal mane nuslifuoti iki negalejimo, cia turiu omeny
> standartines funkcijas - rasti adresa, i ji nuvykti ir pranesti
> posukius bei reikalingiausia info. O ten jau visokios knopkutes,
> duomenu laukai, 3D pastatai ir kita tegu entuziastai zaidziasi.

Tai tokius dalykus bet kuri navigacija sugeba, tai kam tada moketi
daugiau uz elemetrias fubkcijas.
Ne knopkutese ar 3D ir t.t. visa esme cia tik gelytes,
kad ir paimkime tai:

Vaziuojant tiesiu keliu automatskai zemelapis pereina i 2D rezima
nurodytu masteliu, taip matydamas daugiau informacijos apie aplinknius
miestelius POI ir t.t. o kai privaziuoji koki manevra iki nurodyto
atstumo persoka i 3d rezima. Man kazkaip keista kai vaziuoji tiesiai ir
tau rodo 3d rezima taip matydamas ribota zemelapio dydi.

Kokie pasvyrymo 3D rezime kampai vaziuojant tau patogiau nusistatai pats

Mokamu keliu mygtukas, kas man labai aktuala vaziuoti mokamu, o kartais
issukti is mokamo kalio vienu paspaudimu

Arba vaziuoji ir tau rodo kokius du informacinius laukelius, kai galima
rodyti daugiau.

Galima cia vardyti daug kas yra automatizuota.
tik nereikia pamirsti kad skinas ne tik pagrazinti interfeisa bet ir
dadeda labai daug galimybiu parametru nustatymuose.

> O kas liecia senesnius Garmin tai bent jau mano manymu pagrindas yra
> naujausi zemelapiai, kurie labai sekmingai veikia net senukuose
> Streetpilot, nes routinimo mechanizmas pasikeite labai nezymiai (ten
> ner ka labai ir keist).

Tai kam tada pirkti seniena jei progaminis modulis senas, tuo labiau
kad patys zemelapiai tobuleja su papildomoma informacija, net toks kaip
Navteq turi zemelapiuos specialiai sudarytus marsrutus kad greiciau
paskaiciuotu arba informacija apie keliu kamscius tam tikru laiku.

Tau reiketu pamatyti kaip per 4-5 metus pasikeite iGO, kiek patobulejo
ne vien interfeiso galimybem. O tu sakai kad Garmin nuslifuota,
tobulejimui ribu nera, tik ideju trukumas.