Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: Autėjus
Data: 2010-09-28 12:02:13
turiu tą "žąsiną" HDC ar kaip jį ten,
bet mieliau naudojuosi mažu "Ericson", nes:

- sunkus ir didelis
- greitai suėda batareikes
- pirštu maigyti nepatogu, o traukti tą lazdelę irgi ne visuomet gali..

kodėl neišmetu?

- kartais smagu pažaisti, nes žaidimai geresni nei mažo Ericson,
- kartais gali pažiūrėti filmą, kai įpatingai nėra ką veikti,
- man dar smagu pasileisti savo sukurta programa ar kitu, nes galimybes programuoti tikrai didesnes

"Nero" <arturasr_NEREIKIA_@eircom.net>
> :-) ir vistiek manau jei "prabalsuotume" - butu 50uz : 50pries
> 1) telefono be foto kameros.. - nezinau ar benoreciau..
- manau ta kamera nesueda bateriju ir neprideda daug svorio ar kainos - gali likti.

> 2) neturiu nieko pries ir GPS, nors ir laabai nepatogu, bet iki viesbucio
- popieriniai zemelapiai pilnai pakeicia ta maza ekraniuka, bet skonio reikalas..

> 3) muzikos neklausau
- tos muzikos garsas blogesnis nei 60'ųjų metų "tranzistoriu"

> 4) www pasinaudoju super retai
- dar blogai, kad sakykim bankai nepriima prisijungimo is mobiliu..

:(