Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: AS
Data: 2010-09-24 17:42:12
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:i7i696$8m4$1@trimpas.omnitel.net...
> http://en.wikipedia.org/wiki/Runtime_error_200

Kazkada buvau grynai del sportinio intereso pasidares atskira particija su
Win3.1. Viskas buvo ant motinos su nForce chipsetu ir kazkur apie 1,6 - 1,8
GHz proso. Viskas lakste ir sokinejo, net grazu ziuret. Aisku, garso
draiveriu nebuvo, grafikos kortos kazkokios senienos PCI prisireike, bet
idomu buvo pasizaisti. Nezinau, gal nepataikiau netinkamu programu. Veike
kazkuris is paskutiniu 16bit mazaiminksto ofisu, Novelio ofisas, Photoshop
3. Netgi toki shell'a Calmira buvau aptikes, kur visa aplinka padaro labai
panasia i win2k, net ir peles desinys klavisas veikia, siuksliadeze normali
atsiranda etc.