Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: daumrimas
Data: 2010-09-22 20:44:30
Taip...
Aš neturiu Garmino aparato. Nes nesu koks navigacijos verslininkas...
Mano arsenale tik du Tomtomai, ASUS 636N PDA ir Navimax NM 620(PNA)...
O tik navigacijos fanas...Niekada nesu ir kategoriškas tuo klausimu.
Mano citata "Bet Garminas ne toks patogus ir draugiškas masiniam naudotojui"
gal daugiau remiasi ir siejasi su MobileXT ir su neperdidžiausiomis
praktinėmis daugelio galimybėmis įsigyti Garmininius naujausius aparatus.
Aš neneigiu Garmin aparatų privalumų.
Bet visada vertinu ir eilinių vartotojų galimybes renkantis navigaciją.
Kinietiškos navigacijos jau kainuoja apie 250 Lt.
Aš ne propaguoju jų, nors jos veikia puikiai (jų pagrindinis trukumas -
neryškūs prieš saulę ekranai). Bet daugeliui dar kaina apsprendžia visa tai.