Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: daumrimas
Data: 2010-09-19 22:18:02
Taip tai nereikia maišyti...
Garmin mobile xt - visiška nesamonė...
O kas vietoje jos...Nutrauktas palaikymas ir tiek.
Naujausieji NUVI  - tikrai puikus ir deja masiniam vartotojui sunkokai
ikandami...
Netgi varžantys pasirinkimą... Nusipirkęs kinietišką PNA gali susikelti eilę
navigacinių programų (piratinių). Ir patenkinti savo smalsumą. Taip tai
piratavimas. Bet ar mes taip jau kalti, kad tiek mažai teišgalim įpirkti...
Tikras navigacijos fanas niekaip nepasitenkins vienu Garminu.
Aš šiek tiek žiūriu ir iš praktiškos pusės...
Jus pažiūrėkit, kad ir pigu.lt internėtinėje parduotuvėje:
Tomtomai  prasideda nuo 249Lt.
GARMIN NUVI 205W MPC  nuo 449,00 Lt , pats pigiausias...
Kitų naujausių Garmino aparatų ir virš 1000 Lt.
Garmino produktai nėra pigus...Ir jiems sunkoka konkuruoti ne tik su
kinietiška PNA produkcija, bet ir TomTom bei NavNGo programomis aprupintais
aparatais.