Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-07 23:40:58
> "Romas Z." <juozeta@jahu.kom> wrote in message news:hi5h11$s5v$1@trimpas.omnitel.net...
> Net ir be ekspertizės man iš karto matyti bent keli didesnio pavojaus šaltiniai:
> 1) automobilis trukteli iš vietos ir atleidžia gazą - snieglentininkas, jei jis neprikabintas standžia vilktimi, plojasi
> su snukiu į galinį stiklą, padaroma žala automobiliui, smegenų sutrenkimas, etc.

Nieko panašaus. Visų pirma kaip ir minėjau yra sutartas greitis kurio neviršijam 30 km/h. Visų antra virvė su kuria tampėm buvo apie 8 metrus. Atspėk kiek reikia laiko ir vietos sustabdyti snieglentę ir ka sgeriau stabdosi auto ar snieglentė? :) Beto aš su šalmu. Be to automobilio plotis kiek ten max 2 metrai, spėk kiek reikia laiko su snieglente pasukti į kelkraštį. Ai nu vienu žodžiu, jei teisėjas kada nors su snieglente davėsi supras :)

> 2) automobilis važiuodamas daro posūkį, snieglentininkas plojasi į stulpą ar medį, žr. aukščiau.

Mano atveju netgi buvo tokia situacija. Prieš patį smagumo galą greitis apie 20-25, kokių 110 laipsnių posūkis į kairę, danga ledas (beveik). Snieglentė sustojo net neįpusėjus posūkio.

> 3) ant kelio voliojasi varžtas, kuris, išsviestas iš po galinių ratų, sulenda snieglentininkui į akį - laidotuvės,
> tyrimas, etc.

Čia turbūt realiausia grėsmė. Bet manau, kad akiniai nuo to apsaugotų.

> 4) ant kelio pasitaiko apsnigtas katino lavonas, kuris suveikia kaip tramplinas - žr. aukščiau
> 5) ant kelio pasitaiko neuždaryta kanalizacijos skylė - žr. aukščiau.

Tramplynas būtų jėga. Deja prieš visą smagumą apvažiavom visą keliuko ilgį ir apžiūrėjom kokia kelio danga. Viskas ką matėm tai vietomis vėžės (pasitenkinau ir tokiu tramplynu) ir vietomis kažkokie ledo sukietėjimai.

P.S. Kai pagalvoji, tai jei visa tai keltų realią grėsmę, tai jau senai bučiau užvertęs kanopas ypač tais momentais kai už slidinėjimo trasų ribų duodavausi - uolos, medžiai, vielinės tvoros (ožkoms ar dar kam ten), nuzulintas sniegas iki žemės ar grynas ledas kai atleki vos ne laisvo kritimo greičiu...

P.P.S. Kad nespėlioti pasakysiu kur aš mačiau vienintelę grėsmę (ar daugiau nepatogumą) - virvės ilgis. Tempiant su tokio ilgumo virve nebuvo galima atsipalaiduoti ir mėgautis, reikėjo vis dėl to visą laiką sukoncentruoti dėmesį į tuos ~8 metrus prieš akis (kurie kartais pralėkdavo ir per ~1 sekundę) arba važiuoti kelkraščiu ir ištisai šokinėti per nelygumus (nors tai aišku ir fun). Tad kitam kartui reiktų paieškoti ilgesnės :)