Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 17:56:19

> Įdomus išvartymas. Pagal tave, pėstysis - snieglentės keleivis. Ir jei aš
> mieste su slidėmis, tai turiu vadovautis ne pėstiesiemes keliamiems
> reikalavimams?

Beje - jei ka nors sako Osakaras Agafonovas, tai gali ir jo byla paieskot,
nors truputi kitas atvejis.

Dar pries penkis metus mergina prie Ignalinos ar Moletu drauge keliuku bande
patampyti. Teisme giminems irgi aiskino, kad ji nedare nieko pavojingo ir
nekele pavojaus kitiems eismo dalyviams. Gaila, bet 20-ies metu merginos jau
nebeprikelsi. Gynybos taktika - "niekas dar nezuvo, reiskia pavojaus
nekeliu" teisiu leidzia buti tik newsuose. Teismuose turbut durneliai dirba
ir to nesupranta.