Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 18:25:55

> Nesuvaldė auto. Mano atveju auto važiuojantį max 30 km/h irgi būtų sunku
> suvaldyti?
> Apie kelio vingį patylėsiu, nes neaišku koks tas vingis.
> Arklinių rogių ir snieglentės valdymas ir stabdymo greičiai skiriasi.
> Išvažiavo į priešingą juostą, spėju dėl to kad nesuvaldė?
> Klausimas ar bent iš viso stabdė tas golfas pamatęs pajero (mano atveju
> stovim kelkraštyje).
> Ar 20 metė R.V. buvo su šalmu ir kitom apsaugom?

Garantuoju, kad niekas nesileis i diskusijas del greiciu, apsaugu, šalmu,
snieglentes ir rogiu valdymo niuansu. Tai yra pavojingas elgesys kelyje.
Priversi teismo taip netraktuot šitokio vaziavimo - veliava tau i rankas.
Gausi tik uz vilkimo taisykliu pazeidima. Taciau, bent jau ish patirties
galiu pasakyt - 99,9 proc., kad gausi bana shitoj vietoj.

Beje - kur virve tvirtinama - prie zmogaus ar prie lentos?