Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-07 18:18:42
> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hi5072$4pa$1@trimpas.omnitel.net...
> Beje - jei ka nors sako Osakaras Agafonovas, tai gali ir jo byla paieskot,
> nors truputi kitas atvejis.

Taip teisingai, kitas atvejas.

> Dar pries penkis metus mergina prie Ignalinos ar Moletu drauge keliuku bande
> patampyti. Teisme giminems irgi aiskino, kad ji nedare nieko pavojingo ir
> nekele pavojaus kitiems eismo dalyviams. Gaila, bet 20-ies metu merginos jau
> nebeprikelsi. Gynybos taktika - "niekas dar nezuvo, reiskia pavojaus
> nekeliu" teisiu leidzia buti tik newsuose. Teismuose turbut durneliai dirba
> ir to nesupranta.

Irgi kitas atvejas:
"Penktadienį po vidurdienio Molėtų rajone tragiškai baigėsi dviejų merginų sumanyta pramoga. Avarija įvyko apie 12.50 val. kelio Toliejai-Šnierinškės-Labanoras 14-ajame kilometre. Vairuotojo teisių neturinti 18-metė V. L. kelio vingyje nesuvaldė automobilio "VW Golf", kuriuo tempė arklines roges su 20-mete R. V. Rogėms išvažiavus į priešpriešinio eismo juostą, su jomis susidūrė automobilis "Micubishi Pajero Sport". Rogėse sėdėjusi mergina avarijos metu patyrė labai sunkius sužalojimus. 16 val. ji mirė Molėtų ligoninėje".
Neturėjo vairuotojo teisių.
Nesuvaldė auto. Mano atveju auto važiuojantį max 30 km/h irgi būtų sunku suvaldyti?
Apie kelio vingį patylėsiu, nes neaišku koks tas vingis.
Arklinių rogių ir snieglentės valdymas ir stabdymo greičiai skiriasi.
Išvažiavo į priešingą juostą, spėju dėl to kad nesuvaldė?
Klausimas ar bent iš viso stabdė tas golfas pamatęs pajero (mano atveju stovim kelkraštyje).
Ar 20 metė R.V. buvo su šalmu ir kitom apsaugom?