Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-01-08 21:59:46
Linas Petkevičius wrote:

> Garantuoju, kad niekas nesileis i diskusijas del greiciu, apsaugu,
> šalmu, snieglentes ir rogiu valdymo niuansu. Tai yra pavojingas elgesys
> kelyje. Priversi teismo taip netraktuot šitokio vaziavimo - veliava tau
> i rankas. Gausi tik uz vilkimo taisykliu pazeidima. Taciau, bent jau ish
> patirties galiu pasakyt - 99,9 proc., kad gausi bana shitoj vietoj.
>
> Beje - kur virve tvirtinama - prie zmogaus ar prie lentos?

Laikai rankose tą virvę, ar pagalį pririštą prie virvės.  Panašiai kaip
su vandens slidėm.  Nereikia lyginti su rogėm, kurios sunkiai valdomos,
o su slalomo slidėm ar lenta tai kaip ir nuo kalno važiuoti, aišku gali
įvažiuoti į medį ir susižaloti, bet tai nuo pačio važiuotojo elgesio
priklauso.  Nieko ten pavojingo nebūtų, bet kai siauru keliuku priešais
už posūkio atvažiuoja kita mašina, tai jau nelabai gerai.

Yra kitas dalykas, nuo kalno kai važiuoji, tai kvėpuoji grynu oru, o čia
išmetamom dujom.  Paslidinėjau kada tai porą kartų taip, kai keltuvas
neveikė ar sniego mažai buvo, prisikvėpavau dujų ir daugiau kažkaip
nebenoriu.