Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-07 19:16:05
> Pavojus yra tempiamam asmeniui. Tai kad tempiamas asmuo tai neigia -
> neįrodymas.

Tačiau teismo sprendime turės būti argumentai, kodėl tai pavojinga, o ne tiesiog teiginys "tai pavojinga" ?

> Be to lieka klausimas - jei tai nepavojnga, tai kam tada
> sustojat, kai pamatot kita eismo dalyvi?

Todėl kad tai nepavojinga, tol kol procese dalyvauja (dalyvavimas prasideda ne kai pamatomas, o kai pasiekia tam tikrą atstumą) 2 eismo dalyviai, kurie žino ką daro, arba darys tam tikroje situacijoje.

> Taciau jei kitas eismo dalyvis pastebi tave anksciau - tai lievas atmazas.

Na na. Koks atsiranda pavojus prie mano nurodytų sąlygų, kai kitas eismo dalyvis pamatomas už ~ 300 metrų ?

> Ilenda i snieglente kaip koks kinvarpa?

Na gerai, ant transporto priemonės. Ką tai keičia?