Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 19:01:07

> O dabar pakalbėkim apie praktiką. Aplinkui kitų eismo dalyvių nėra.
> Nepamenu ar pareigūno ir porininko liudijimai traktuojami kaip du
> liudijimai. Vadinasi parodymų atveju turim 1 vs 2 kurie sako - vairavom
> saugiai.

O taves niekas neklaus - saugiai ar ne vairavot. Klaus kaip vairavot.

> Todėl, kad pagal apibrėžimą turi būti pažeistas ket - sukeliamas pavojus.
> Vairuotojas ir slidininkas įvertinę situaciją prieš tempiant žino, kad
> pavojaus nėra.
>Pavojus atsiranda tik arba pasirodžius kitiems dalyviams arba ženklais
>pranešus slidininkui (kuris pasitraukia į šalį).

Pavojus yra tempiamam asmeniui. Tai kad tempiamas asmuo tai neigia -
neįrodymas. Be to lieka klausimas - jei tai nepavojnga, tai kam tada
sustojat, kai pamatot kita eismo dalyvi?

> Tu čia kalbi apie savo minėtą pavyzdį. Dar prieš tau jį pateikiant aš jau
> parašiau ką mes darom pamatę kitus eismo dalyvius (policija prie jų irgi
> priklauso). Todėl ir sakau - skaityk įdėmiau.

Taciau jei kitas eismo dalyvis pastebi tave anksciau - tai lievas atmazas.

> Jei čia klausimas, tai mano nuomone jis yra transporto priemonėje, kuri
> yra kelyje.

Ilenda i snieglente kaip koks kinvarpa?