Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 17:23:56

> Transporto priemonė – priemonė žmonėms ir (arba) kroviniams, taip pat ant
> jos sumontuotai stacionariai įrangai vežti. Ši sąvoka taip pat apima
> traktorius, savaeiges mašinas ir eismui ne keliais skirtas transporto
> priemones.
> Snieglentė transporto priemonė. Šiuo atveju automobilis kitą transporto
> priemonę velka. XXV netaikomas.

Įdomus išvartymas. Pagal tave, pėstysis - snieglentės keleivis. Ir jei aš
mieste su slidėmis, tai turiu vadovautis ne pėstiesiemes keliamiems
reikalavimams?

> P.P.S. Perskaitęs chuliganiško vairavimo apibrėžimą taip ir likau
> nesupratęs už ką baudžia tuos, kurie po aikšteles draskosi?
>Nes akcentas juk kad pažeidžiamos kelių eismo taisyklės dėl chuliganiškų
>paskatų ir kad šis pažeidimas kelia pavojų. Vėl gi jei vienas sau driftini
>aiikštelėje, kokias eismo taisykles pažeidi?

Pavyzdziui keli pavoju kitu asmenu turtui, nesielgi kelyje maksimaliai
saugiai.

> P.P.P.S. Įdomu ar kas nors nubaustas už chuliganišką vairavimą, kai jis
> yra vienintelis eismo dalyvis (arba visi eismo dalyviai sako, kad jokio
> pavojaus nebuvo) yra nuėjęs toliau pirmos instancijos teismą skundžiant
> tokį sprendimą?

Kalnai tokiu gudruoliu ir bandanciu su tuo argumentu issivartyti. Be to,
tavo atveju jau ne vienas, o du eismo dalyviai. Tai kad jei veikai
susitare - ju veikos teiseta nepadaro. O ir vienam apylinkes teisme teko
girdeti gera teisejo komentra. Ten berniukas aiksteleje irgi pasidraskyt
sumane. Teisinosi - nieko nebuvo, niekam netrukdziau. I klausima, kodel
nenustojo to daryti, kai pamate atvaziuojant policija atsake - "nepastebejau
kad atvaziuoja". Nu tai ir aiskus teisejo klausimas - "O tai kaip tu butum
kitus eismo dalyvius pastebejes?"