Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 18:20:41

> Pėsčiasis – asmuo, esantis kelyje ne transporto priemonėje, taip pat
> važiuojantis neįgaliųjų vežimėliu, riedučiais, riedlente, paspirtuku,
> vedantis dviratį, mopedą, motociklą, traukiantis (stumiantis) rogutes,
> vaikišką ar kitokį vežimėlį. Pėsčiuoju nelaikomas kelyje dirbantis asmuo.
>
> Nematau nei slidžių nei snieglenčių, nors rogutės kažkodėl yra... :)

Pirmiausia speju, kad teismas pasiulys skaityti ne pariadiziui. Antra, jei
tinges veltis i filosofijas - paklaus ar ant snieglentes galo buvo trikampis
zenklas.

> Ta prasme laiko, kad padarytas KET 9 punkto pažeidimas?
> Ar pavojingumo faktą nustato pareigūnas? Kokias kriterijais ir
> _surinktais_ įrodymais (ar pakankamas įrodymas: "mačiau jog važiavo")
> remdamasis?

Tai nustato teismas, remdamasis pareiguno ir liudininko parodymais, bei kita
bylos medziaga. Jei rasi tieseja, kuris nuspres, kad tempti slidininka virve
nepavojinga - sveikinu.

>O kas jei mašinos vairuotojas pateiks profesionalaus viruotojo pažymėjimą
>(ar kaip jis ten dabar vadinasi) ?

Tegul ir bitka metrine ant stalo uzdeda - visi eismo dalyviai lygus.
Dalyvaudamas eisme privalai elgtis protingai saugiai. Abejoju, kad
slidininkas ant kelio, tempaiams automobilio atitinka tokius kriterijus.

> Jei įdėmiai perskaitei mano tekstą - turėjai suprasti kas vyksta kai
> pamatomas kitas eismo dalyvis, todėl teisėjo komentaras šioj vietoj
> nelabai į temą.

Varuotojas jau mato kita eismo dalyvi - slidininka. Kodel jis nesustoja? O
ir kita puse sakydama "sustosiu, kai pamatysiu kita eismo dalyvi" turi til
lieva atmaza, nes kazkodel atvaziavus policijai nesustojo. Reiskia, kaip
minum kele pavoju ekipazui, kurie toks pat eismo dalyvis.