Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-07 19:35:55
> Nebutinai beje.

Hmmm nežinojau... Kiek teko suvedinėti sprendimus į kompą nė karto nepasitaikė (nors aišku kiek aš ten jų tesuvedinėjau).

> Kartoju. Lieka apavojus tempiamajam

Na kaip iš diskusijos matosi šitoj vietoj spręstų teisėjas nurodydamas (arba ne) argumentus.

> ir treciuju asmenu turtui.

Kokiam turtui išskyrus kelią ? Ir kaip įrodytų ir pamatuotų žalą (o tuo labiau pavojų) daromą snieglente (nes kad aut nedaro žalos man klausimų nekyla).

> Asmuo nebepatenka po

Nepagavau minties.