Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-07 16:21:38
>"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:hi4q17$q08$1@trimpas.omnitel.net...
> aj, nenoriu as su tavim gincytis, bet skaitom kas tavo parasyta:
> "Chuliganiškas vairavimas, tai yra kelių eismo taisyklių pažeidimas dėl chuliganiškų paskatų, keliantis pavojų eismo saugumui arba savo ar kitų žmonių saugumui".

Aš suprantu ką norėta parašyti. Bet mano nuomone, dabar parašyta ne visai tai ką norėjo parašyt :) Dėl to ir klausiu ar kas nors žino atveją kai skundas ėjo toliau nei pirmos instancijos teismas.

> O dabar tu man irodyk, kad tempimas zmogaus keliu nesukelia pavojau tempiamo zmogaus sveikatai ir gyvybei ir, kad tai nekenkia eismo saugumui.

Priklauso nuo visumos. Jei 20-30 km/h per valandą greičiu tempsi žmogų su šalmu ir visom apsaugom (kurias naudoju leidžiantis nuo kalnų) atokiame kelyje, kur matomumas > 300 m., sustabdysi tempimą ir pasitrauksi nuo kelio pasirodžius kitiems eismo dalyviams manau bus saugiau nei naktį plikledžiu magistraliniame kelyje 90 km/h greičiu (lyg ir nėra apribojimų tempimo greičiui) tempsi kokį kibirą su 4 mm universaliom padangom (nors tai ir leidžiama).