Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-07 18:05:28
> Įdomus išvartymas. Pagal tave, pėstysis - snieglentės keleivis. Ir jei aš
> mieste su slidėmis, tai turiu vadovautis ne pėstiesiemes keliamiems
> reikalavimams?

Pėsčiasis – asmuo, esantis kelyje ne transporto priemonėje, taip pat važiuojantis neįgaliųjų vežimėliu, riedučiais, riedlente, paspirtuku, vedantis dviratį, mopedą, motociklą, traukiantis (stumiantis) rogutes, vaikišką ar kitokį vežimėlį. Pėsčiuoju nelaikomas kelyje dirbantis asmuo.

Nematau nei slidžių nei snieglenčių, nors rogutės kažkodėl yra... :)

> Pavyzdziui keli pavoju kitu asmenu turtui, nesielgi kelyje maksimaliai
> saugiai.

Ta prasme laiko, kad padarytas KET 9 punkto pažeidimas?
Ar pavojingumo faktą nustato pareigūnas? Kokias kriterijais ir _surinktais_ įrodymais (ar pakankamas įrodymas: "mačiau jog važiavo") remdamasis? O kas jei mašinos vairuotojas pateiks profesionalaus viruotojo pažymėjimą (ar kaip jis ten dabar vadinasi) ?

> Kalnai tokiu gudruoliu ir bandanciu su tuo argumentu issivartyti. Be to,
> tavo atveju jau ne vienas, o du eismo dalyviai. Tai kad jei veikai
> susitare - ju veikos teiseta nepadaro. O ir vienam apylinkes teisme teko
> girdeti gera teisejo komentra. Ten berniukas aiksteleje irgi pasidraskyt
> sumane. Teisinosi - nieko nebuvo, niekam netrukdziau. I klausima, kodel
> nenustojo to daryti, kai pamate atvaziuojant policija atsake - "nepastebejau
> kad atvaziuoja". Nu tai ir aiskus teisejo klausimas - "O tai kaip tu butum
> kitus eismo dalyvius pastebejes?"

Jei įdėmiai perskaitei mano tekstą - turėjai suprasti kas vyksta kai pamatomas kitas eismo dalyvis, todėl teisėjo komentaras šioj vietoj nelabai į temą.

Einu pabandysiu paieškoti ką kalbėjo LVAT.