Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-07 18:52:31
> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hi51ko$6qd$1@trimpas.omnitel.net...
> Antra, jei tinges veltis i filosofijas - paklaus ar ant snieglentes galo buvo trikampis
> zenklas.

Blogiausiu atveju ir šitas variantas tinka. Tegul baudžia už trikampio neturėjimą. Jei neklystu bauda apie 10 kart mažesnė :)

> Tai nustato teismas, remdamasis pareiguno ir liudininko parodymais, bei kita
> bylos medziaga. Jei rasi tieseja, kuris nuspres, kad tempti slidininka virve
> nepavojinga - sveikinu.

O dabar pakalbėkim apie praktiką. Aplinkui kitų eismo dalyvių nėra. Nepamenu ar pareigūno ir porininko liudijimai traktuojami kaip du liudijimai. Vadinasi parodymų atveju turim 1 vs 2 kurie sako - vairavom saugiai. Toliau bylos medžiaga. Kiek iš praktikos yra tos kitos medžiagos, kuri šiuo atveju pakenktų tiems 2 eismo dalyviams (tuščias kelias ir t.t. ką rašiau pirmam poste) ?

> Varuotojas jau mato kita eismo dalyvi - slidininka.  Kodel jis nesustoja?

Todėl, kad pagal apibrėžimą turi būti pažeistas ket - sukeliamas pavojus. Vairuotojas ir slidininkas įvertinę situaciją prieš tempiant žino, kad pavojaus nėra. Pavojus atsiranda tik arba pasirodžius kitiems dalyviams arba ženklais pranešus slidininkui (kuris pasitraukia į šalį).

> O ir kita puse sakydama "sustosiu, kai pamatysiu kita eismo dalyvi" turi til
> lieva atmaza, nes kazkodel atvaziavus policijai nesustojo. Reiskia, kaip
> minum kele pavoju ekipazui, kurie toks pat eismo dalyvis.

Tu čia kalbi apie savo minėtą pavyzdį. Dar prieš tau jį pateikiant aš jau parašiau ką mes darom pamatę kitus eismo dalyvius (policija prie jų irgi priklauso). Todėl ir sakau - skaityk įdėmiau.

>Beje - kur virve tvirtinama - prie zmogaus ar prie lentos?

Jaučiu kur suki, atsakau:
Tvirtinama prie lentos, o žmogus laiko tokį virvagaliuką, kurį stipriau patempus virvė nuo lentos atsikabina.

>Beje, jeigu jau zaisti Milvydus, tai zmogus ant snieglentes, tempiamas
automobilio yra:

>1. Kelyje
>2. Ne transporto priemoneje

Jei čia klausimas, tai mano nuomone jis yra transporto priemonėje, kuri yra kelyje.