Tema: Re: Slidinėjimas tempiant mašina
Autorius: T:\)
Data: 2010-01-07 16:10:47
aj, nenoriu as su tavim gincytis, bet skaitom kas tavo parasyta:
 "Chuliganiškas vairavimas, tai yra kelių eismo taisyklių pažeidimas dėl chuliganiškų paskatų, keliantis pavojų eismo saugumui arba savo ar kitų žmonių saugumui".

O dabar tu man irodyk, kad tempimas zmogaus keliu nesukelia pavojau tempiamo zmogaus sveikatai ir gyvybei ir, kad tai nekenkia eismo saugumui.

T:)