Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: RaR
Data: 2010-01-28 20:31:53
> Kokia prasmė siekti to, kas neaišku (jau minėjau, neaišku kas yra
> stabilumas) + neturi priemonių ?

Čia klausimas KOnstitucijos kūrėjams ir seimui.

> Sąmoningai balsavau prieš. Deja alaus reklama nugalėjo.

Gal ne tiek daug tas alus ir lėmė. Aplamai tai nėra tie lietuviai tokie jau blogi. Jau 20 m tikrai demokratinė valstybė. Gal ir šitą krizę pratempsim. O gerovė šiaip sau neateina. Ją reikia susikurti. Po truputį.

> Jonas važiuodamas Mercedes padarė avarija = Mersedeso pirkti nebegalima?

Kaip rodo statistika, jonai daug mažiau avarijų padaro važiuodami visuomeniniu transportu.

> Reikėtų atskirti "norą turėti" ir "galimybę turėti"
> Norai begaliniai, galimybes ribotos.  Statistika šiuo atveju atspindi tik
> galimybes, ne norus.

Nesutinku. Valstybės tą rezervinę valiutą vis tiek turi. Ir jos gali laisvai rinktis kurią.

> Taip, daro kartu tuo stiprindamas euro vertę ir silpnindamas savo (mažojo
> akcininko problemos).

Na tai ir reikia papulti į euro zoną, tada naudosimės vienos iš dviejų stambiausių valiutų leidybos privalumais.

> Iš paminėtų 5:  2 naudoja eurą ir 3 savo valiutas.

Na, jei dėl valiutų, tai taip. Aš čia turėjau omeny ES ir rinkos atvirumą.

> Kažko naujo sename (jau net antikvariniame tiek išleidimo data, tiek
> duomenimis) straipsnyje tikėtis naivu.
> Man pavyko suvokti "jis konstatavo greita hiperinfliacija" kas buvo ir taip
> akivaizdu (NT ir pan šuolis).
> Infliacijos pasikeitimas į defliaciją turėtu būti taip pat natūralus.

Zimbabvėje ir dar n kartų tas natūralumas nesuveikė.