Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: buran
Data: 2010-01-23 22:02:59
Bijau, kad daugeliu klausimų sueisim į "o aš galvoju kitaip", ar
"dievas yra - dievo nėra...".
Tiesiog tam aprašyme autorius ima demokratijos, kaip valdžios trūkumus,
bet nesigilina į kitų santvarkų trūkumus.
Tokia pačia logika ir komunizmą galima laikyti tobula santvarka, bet
kai idealizuotą sistemą taiko praktikoje, gaunasi #$_§^&$^§&$##$§, ką
mes visi galėjome pamatyti.

Valdžia yra blogis, bet aš manau, kad tai yra mažesnysis blogis.

Ir vergovė čia ne prie ko. Vergovė yra ne valdžios ar santvarkos, o
ekonominė samprata, nieko bendro su valdymu neturinti. Vergovė labai
sėkmingai gyvavo ir feodalinėje, ir demokratinėje santvarkoje.

Doc explained :