Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-01-23 17:36:13
Labai paprastu - tie kiti žmonės nesugebėjo apginti savo interesų. Ar jie faktiškai, ar galbūt tik visiškai teoriškai galėjo juos apginti - klausimas jau kitas. Ir čia aš neteisiu, o tiesiog konstatuoju faktą.

Situaciją komplikuoja tai, kad dabar stengiamasi sukurti išankstinę nuomonę, kad tai [įdedam žodį mokesčiai; valdymo forma; religija; dar bile kas] jau nebediskutuotina. Tai atitinkamai lemia ir rezultatus.

Teoriškai p. Doc jūs išsisukti nuo tokių ar kitokių mokesčių galite tik keliais esmingais metodais:

1. Būti nepilnamečiu ir nedirbančiu.
2. Būti pensininku, pageidautina dementiniu.
3. Būti neveiksniu (bet kokia forma).
4. Mirti. Pageidautina iki 16-18.
5. Emigruoti ir pakeisti pilietybę. Rodosi prieš Švedijos krantų yra kažkokia pseudo valstybė ant polių iš seno laivo korpuso ar smth.
6. Išsikraustyti į neapmokestinamą zoną. Manau, jei laivu be vėliavos plaukiosite tarptautiniuose vandenyse ir sugebėsite apsiginti nuo bandymo imti jus abordažu arba skandinimo, tai visai įmanoma.
7. Pirmasis kolonizuosite Marsą.
8. Rasite metodą paneigti 2'ą termodinamikos dėsnį ir pradėsite gaminti pigius energija<=>materija<=>energija konverterius tuo pagrindu.
9. Na ir kuklus variantas - pateksite į mokesčių architektų grietinėlę dirbančią su spec. mokesčių išimtimis.
10. Būsite piratas/sukčius/vagis, na bet kuri forma "už įstatymo ribų".
11. Būsite bomžas.
12. Būsite aborigenas džiunglėse, kur negalioja asmens kodo institutas ir apskritai gamtinės sąlygos nepadeda rinkti mokesčių.
13. Būsite geras verslininkas/korporantas, dirbantis įvairiais metodais, tame tarpe ir aukščiau įvardintais.

Iš esmės pagrindas yra labai paprastas - jei pilietis, ar piliečių grupė su[si]formuota  bet kokiu pagrindu, nesugeba replikuoti sėkmingo veiklos modelio apribotų sąlygų konktekste (gamtinių ir kitų grupių), ji egzistuoti negali. Kitaip sakant, jei egzistuotų intelektualų, tolerantiškų viskam ir visiems, nieko nereikalaujančių, o tik kuriančių ir duodančių, ir dvasiškai kilnių žmonių valstybė, tai ji ne tik egzistuotų, bet ir konvertuotų aplinkinius teritorinius/valstybinius vienetus į savo modelį.

Kol kas žmonių sambūvių formų "ekosistemų" dinamika trumpame laikotarpyje (paskutiniai keli šimtmečiai), nesuponavo tokios sambūvio formos, kurioje šita yda - kaip mokesčio mokėjimas už kitų skolas, būtų išspręsta. Ir dėl to iš esmės esame "kalti" (=atsakingi, jei prisiima tą atsakomybę) būtent aš, jūs, ir kiti šios naujienų grupės dalyviai, arba bet kurie kiti sąmoningi piliečiai. Nes jūsų minimą "pagrindą" suformuoja ne kažkokios ore plevenančios metafiznės idėjos, o būtent adekvatus situacijos vertinimas, gera patirtis/istorijos žinojimas, sugebėjimas veikti čia ir dabar atsižvelgiant į tikslus, prisiimti riziką ir atsakomybę, užbaigti darbą, ir įgytą rezultatą neprarasti, neišvaistyti, o išlaikyti ir galbūt pagausinti. Ir visai įmanoma, kad yra visa eilė žmonių, kurie turi tinkamus duomenis, tačiau nesugeba jais ir pasinaudoti. Todėl jie ir moka mokesčius, ir ne tik pagrįstus, bet ir tuos, kuriuos daleido per savo charakterio trūkumą ir neveiklumą.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:hj78el$q8j$1@trimpas.omnitel.net...
Demokratijos, diktatūros, chujūros - koks skirtumas. Stebiuosi, kad niekam
nekyla esminio klausimo - kokiu pagrindu vieni žmonės turi mokėti kitų
žmonių skolas ir kodėl apskritai vieni žmonės turi teisę skolintis palikdami
užstatu kitus žmones.

Kaip visada teisingas Stefano filmukas į temą:
http://www.youtube.com/watch?v=Cd-SLRyuRq0

--
Doc