Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: bet_kas
Data: 2010-01-26 10:38:23
Taip, Lietuvoje Skandinavijos bankai puikiai tvarkosi,
 t.y. pvz sumazinta rezerva ispompavo I motininius bankus.

Lietuvos banko skelbiamais duomenimis, nuo 2009 metų pradžios,
t. y. per 9  metų mėnesius, pinigų kiekį šalies ekonomikoje apibūdinantis
indikatorius – nominalus pinigų junginys P3 (platieji pinigai),
dėl apyvartinių pinigų (P1) likučių mažėjimo, sumažėjo daugiau
nei 3 mlrd. Lt, arba 7 %...

P.s. Jei tavo (LT) tvartas dega ir kaimynu (LV, IS) tvartai dega, reikia
dziaugtis,
kad kaimynu jau sienojai dega, o tavo dar tik stogas?