Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: abc
Data: 2010-01-20 23:14:27
del TVF tai klausimelis paprastas:

a) kaip galima is fondo imti pinigus zinant, kad jo tikslas yra
uzdirbti kuo daugiau pinigu arba kaip galima labiau isplesti
uzsienieciu itaka prasiskolinusioje salyje? T.y. valstybes skolininkes
ir fondo skolininko interesai yra visiskai priesingi. O tai, savo
ruoztu, reiskia, kad fondas yra suinteresuotas kaip galima ilgiau
vilkinti atsigavima.
b) kaip galima skolintis zinant, kad tos skolu artimiausius 5, o gal ir
10 metu nebus is ko tu skolu grazinti? o tai reiskia, kad 5% palukanos
bus tolygios vos ne pusei paskolintos sumos.