Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: Doc
Data: 2010-01-22 14:12:08
Tai kad būtent apie tai ir kalbam. Tik kad tu bandydamas pateisinti
nepateisinamą faktą, kad už vienų žmonių skolas yra verčiami mokėti kiti,
naudoji logical falacy "taip yra istoriškai susiklostę, todėl tai yra
teisinga", kuris buvo naudojamas ir daugumai kitokių amoralių papročių
pateisinimui (vergovė, inkvizicija, moterų teisių nebuvimas ir tt.), ir į
mano prašymą pateikti nors vieną argumentą kodėl tavo manymu tai yra
teisinga, svaigsti apie kažkokius Mad Max'us, kas, kaip suprantu, yra
aliuzija į argument from apocalypse, kuris irgi buvo naudojamas visiems
kitiems amoraliems papročiams pateisinti.

Ir kas keisčiausia, tvirtindamas, kad tai yra teisinga vienu atveju
(valstybė), nesutinki, kad lygiai tas pats principas yra teisingas kitu
atveju (aš pasiskolinau bapkių ir jas pragėriau, pabalsavau už savo kaimyną,
kuris atėmė mano skolą iš tavęs ir atidavė mano kreditoriams).

--
Doc