Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: Doc
Data: 2010-01-23 21:55:46
"buran" <alduti@gmx.net> wrote in message
news:mn.bcfe7da127384ca9.71523@gmx.net...
> Tai kad pagal jį bet kokia valdžia yra monopolistė ir išeinant iš to yra
> visiškas blogis.

Tai kad čia ne pagal jį, o tiesiog objektyvaus fakto konstatavimas.

> Prisipažįstu, kad neperskaičiau visko labai atidžiai, bet tokie
> pasamprotavimai niekur neveda.

Kodėl neveda?

> Visa ką autorius daro, tai sukelia PAGRĮSTAS abejones priežasčių-pasekmių
> ryšyje, bet tuo viskas ir pasibaigia.

Jei būtum skaitęs atidžiau, būtum pamatęs, kad tuo viskas nesibaigia.

> Jo siūloma nauja pasaulio tvarka be valdžios man pasirodė utopija, ne
> blogesne bet ir ne geresne už Saulės Miestą, tokia pati reali kaip ir
> tobula konkurencija.

Daugumai 18 amžiaus žmonių pasaulio tvarka be vergijos būtų atrodžiusi
lygiai tokia pati utopija, kaip kad koks komunizmas (kas yra normali
utopija, t.y. santvarka, neįgyvendinama praktikoje), kai tuo tarpu šiandien
daugumai santvarka be vergijos yra savaime suprantamas dalykas ir nedaug kas
susimąsto, kad anksčiau buvo kitaip.

Santvarka be valdžios yra tiek pat utopija kiek ir santvarka be vergijos, o
tai, kad dauguma to dar nesupranta, esmės nekeičia, kaip kad esmės nekeitė
ir tai, kad 18 amžiuje dauguma santvarką be vergijos be jokio racionalaus
pagrindo laikė utopija ir teigiančius, kad vis tik visuomenė be vergų
nesugriūtų, laikė išprotėjusiais lunatikais. Nors išprotėję iracionalūs
argumentus ignoruojantys ir propaganda tikintys lunatikai buvo, ir, deja,
(nors ir šiek tiek mažesniu laipsniu) vis dar šiandien yra, ta pati dauguma.

--
Doc