Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: Blynas
Data: 2010-01-23 08:55:10
Geros fantazijos. Tik tiek, kad fantazijos. "Kas būtų, jeigu būtų". Jokio sąlyčio su realybe.

Beje, man tinka ne tik valstybės/bendruomenės pliusai, bet ir minusai. Tu naudojies pliusais (keliais tu jau pasinaudojai?!), bet tą neigi, o apie minusus liguistai klyki. Norėčiau pamatyt, kaip tu gyventum savo išgalvotam pasaulyje :)