Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: bet_kas
Data: 2010-01-27 12:31:19
"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:hjnao6$n8g$1@trimpas.omnitel.net...

> Cituoju tavo citatą "1. Vadovaujantis Europos Bendrijos steigimo
> sutartimi, pagrindinis Lietuvos banko tikslas – palaikyti kainų
> stabilumą."
> O ECB anksčiau sukurtas nei Lietuva į ES įstojo

Tai čia iš naujausios redakcijos buvo citata, galima lengvai rasti senesnę
2001:
"7 straipsnis. Lietuvos banko pagrindinis tikslas
1. Pagrindinis Lietuvos banko tikslas – siekti kainų stabilumo."

arba dar senesne 1994

"7 straipsnis. Lietuvos banko pagrindinis tikslas.
  Pagrindinis  Lietuvos   banko  tikslas   -  siekti  Lietuvos Respublikos
pinigų stabilumo."

> Taigi, ne mitas, o realybė. Popierėlis su dviem pilotais tik suteikia
> savarankiškų pinigų iliuziją

Tai iliuzija dėl valiutų valdybos, ne dėl popierėlio su pilotais. Popierėli
pačiupinėt
galima vadinasi tikras. Vertė - iliuzinė.

> Aišku, daug labiau mums patiktų, jei šioje sutartyje ES pati būtų
> įsipareigojusi šį mūsų savarankiškumą panaikinti. Ir pageidautina su
> konkrečia data. Dar geriau, jei ta data jau būtų praėjusi.

Na gal nebūtina savęs padauginti iki mums.

> Na jo, mes gudresni už vokiečius, kurių markė buvo viena stabiliausių
> pasaulio valiuta ir antroji pasaulyje rezervinė valiuta.
> Na jo, reguliuosime ekonomiką, kaitaliodami savo 10 mlrd. litų palūkanų
> normą. Kai tuo tarpu koks stambesnis bankas dvigubai tiek įšvirkš į
> Lietuvos ekonomiką.
> Didvyriškai atlaikysime kokio investicinio fondo a la Soros ir Co.
> spekuliacines valiutines atakas, ištuštindami valiutos atsargas ir antra
> tiek pasiskolindami.

Kaip ir atsilaiko panašaus dydžio valstybės, net Latvija prie Repšės
laikėsi.

> O tai žinai kažkokią smarkiai geresnę valiutą nei euras?

CHF kaip pavyzdys tiks?

> Tai visą tai jau seniai daro euras.

Daro. Ir ne tik Euras. Kas trukdo ta darančių tarpą papildyt Litu?

> Ta prasme geriau šlovė NVS ar net Rusijos Federacija?

Ne. Būtent analogija su NVS ir paminėta žodžių žaisme. Šlovė Lietuvai.

> Ar užsidarysime sienas ir stoiškai laikysimės kaip kokia Šiaurės Korėja?

O kaip tokia interpretacija "Atsidarysime sienas ir stoiškai laikysimės kaip
Šveicarija?"

> Taip, tai blogai. Bet mūsų valstybei tik 20m. Ir Romos per dieną
> nepastatė.

Tradicijas reikia kurti, pačios jos kaip mana iš dangaus nekrenta.

> "Savaitė". Pagal visą turinį skirtas pensininkams. Nusiperkam kaip
> pigiausią dėl daugelio TV kanalų programos, kartais paskaitinėjame ir su
> žmona pažvengiame iš dažnai pasitaikančių nesąmonių. Straipsnis vadinasi
> "Prie euro - patyliukais", Vladimiras Trukšinas. Ten dažnai visokių
> dinozaurų atkasa ir interviu paima. Pastaruoju metu ir delfis to
> žurnaliuko straipsnius persispaudinėja.

Gali būti, kadangi TV žiūrėjimas turi gana žemą prioritetą, TV programa dar
žemesnį, tai ir neskaitau tokių.
Tačiau tai nekeičia žurnalistų painterpretavimo tikimybes.

> Kai tas litas pririštas prie euro - nėra didelio skirtumo, Aišku, geriau
> ir atlyginimai būtų eurais. Aš gi už tai.

Na jau, na jau, jei pajamos litais, išlaidos eurais tas skirtumas gali tapt
visai apčiuopiamas.

> Kiek prisimenu, tuo metu didino. Na bet reikia turėti labai lakią
> fantaziją norint įsivaizduoti, kad LB privalomųjų atidėjimų procento
> kaitaliojimai galėtų reikšmingai įtakoti skandinavų kapitalo srautus.

Jei kaitaliojama 3 reikšmė po kablelio žinoma ne.

> Tai kad po to ir be jokių istorijų tas Viliboras krito. Kitą vertus teigei
> kad nieko nedarė. Tai vat, darė. Tik kad daugiau priemonių nelabai turėjo.

Istorija buvo sausi, po to krito , balandį gražino birželį vėl aukštumas
tikrino
ir dabar jau srautai daro savo.
Vilibor rodiklis, atspindintis bankų "deklaruojamą" ketinimą skolinti
tarpbankinėje rinkoje už tam tikrą kainą
Ne realius sandorius, o deklaruojamą ketinimą. Deklaruot galima ką tik nori.
Galima deklaruot kad norima
pirkt tarkim  NT už 0, deklaruot kad norima parduot NT už 20 mln kai vertas
geriausiu atveju 1...

> Tai aišku ne be reikalo. Bet tas vaidina vaidmenį tik kai kyla konfliktai
> ar neaiškumai. Šiuo atveju stiprioji pusė vykdė sutartį.

Ir siūlė pakeitimus dar apsunkinsiančius ir taip sudėtingą padėtį (ko gi
kitaip atėjo keisti sutarties sąlygų?).

> Tai ne apie tą patį šnekame. Reikėjo duoti nuorodą.

http://www.verslobanga.lt/lt/zb.download/4afc58d89b87c/Banku_veikimo_apzvalga_200909.doc
Čia iš šito spėju "Savaitės" straipsnis gimė
O iš šito Janutienės rašliavos.
http://www.statistikusajunga.lt/multisites/statistikusajunga/images/stories/ar%20islaikeme%20isbandyma.doc

Yra tokia galimybė...