Tema: Re: Kodel Lietuvai nereikia TVF?
Autorius: buran
Data: 2010-01-20 15:30:48
Nzn, aš skaičiau, kad ana firma buvo Nyderlanduose registruota :(

O dėl pelno: sutinku, bet pradžiai firmos įdeda pinigus, padaro kažką
gero, o po to gauna teisėtą pelną. Priešinga situacija - kai firma
užkelia kainas ryšium su tuo, kad kažkada ateityje kažką pagerins -
mano supratimu yra ydinga :|

RaR formulated on trečiadienis :