Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-29 11:58:42
DasI rašė:

> Tik neinterpretuok shito kaip: "prijungiami plečiami tinklai ir
> rekonstruojami tinklai".

Niekada ir nenorėjau.

> Shitas yra tas pats kaip ir apatiniai 2, t.y tinka vienas ish apatiniu
> dvieju.
>
> Ir shitas jokiais budais nereishkia: "prijungiami plechiami tinklai ar
> (ba) rekonstruojami (esami) tinklai". Kaip, kad LESTO(ir jus) bandote
> prastumti.

LESTO, kaip ir aš, prijungia plečiamus (KOKIUS?) ir/arba rekonstruojamus
(KOKIUS?) tinklus. Ir ten, kur jis juos prijungia, pagal metodiką, yra
prijungimo taškas.

> Toliau nepamirshkime, kad kalba yra apie "prijungimo tashka", o ne
> rekonstravimo tashka ir tuo labiau ne apie LESTO tinklu rekonstrukcija.
>
> Esminis veiksmas(tarinys) yra "prijungiami", o "plechiami" ir
> "rekonstruojami" yra pazhyminiai.
>
> Jei nagrineti konkretu viena "prijungiami rekonstruojami tinklai", tai
> vistiek esme ishlieka prijungimas, o "rekonstruojami" pazhymi kokie
> tinklai prijungiami. T.y. turi buti prijungiamas tinklas, kuris bus
> rekonstruojamas.

Nu. Ir? Kuris čia pažyminys (plečiami ar rekonstruojami) netinka
prijungimo taškui nustatyti?

> Kitaip sakant, bus jungiamas fizishkai egzistaves, bet neprijungtas
> tinklas, kuri priesh pajungiant reikia rekonstruoti. Bet rekonstruoti ta
> nepajungta tinkla, o ne LESTO veikianti tinkla. Niekas neabejoja kad del
> pajungimo LESTO tinkla gali tekti modernizuoti/rekonstruoti, bet tchia
> jau LESTO vidaus reikalas ir "prijungimo tashko" apibrezhimas apie tai
> nieko nesako.

Bullshit. Bus rekonstruojamas tinklas (atkarpa) ir nuo ten, kur jis bus
rekonstruojamas, jis bus prijungiamas prie atitinkamos įtampos
operatoriaus objektų. Tenai ir bus rekonstruojamo tinklo prijungimo taškas.
Tai jau kita opera, tačiau gal nori pabandyti rekonstruoti tinklo
atkarpą, jos neatjungęs? Aha, namų šeimininkės logika...
Kai moki skaityti ir gilintis, tai skaitai ne tik, kas tau dėkingai
šviečia ir ant liežuvio galo maga suinterpretuoti, bet ir visą metodiką.
Tada paaiškėja, kad kvaila sapalioti, kas yra LESTO vidaus reikalas, jei
pagal metodiką, tinklų tiesimas/rekonstrukcija virš 25m apmokama
vartotojo. Būdamas iškiliuoju lietuvių kalbos mokytoju,
interpretatoriumi, pamokyk mindį, kaip reikėtų interpretuoti metodikos
12 punktus, kuriais nurodyta, kaip apskaičiuoti prijungimo kainą:

12. Operatorius, apskaičiuodamas vartotojo elektros energijos įrenginių
prijungimo prie tinklo paslaugos kainą (prijungimo įmoką), atsižvelgia į
šiuos apribojimus:
12.1. jei tiesiamos elektros linijos trumpiausias geometrinis atstumas,
apskaičiuojamas kaip suminis naujai įrengiamų ir (ar) rekonstruojamų
elektros linijų trumpiausias geometrinis atstumas, yra didesnis nei 25
m, operatorius paslaugos kainai (prijungimo įmokai) apskaičiuoti naudoja
tiesiamos elektros linijos trumpiausią geometrinį atstumą, atėmęs 25 metrus;
12.2. jei tiesiamos elektros linijos trumpiausias geometrinis atstumas,
apskaičiuojamas kaip suminis naujai įrengiamų ir (ar) rekonstruojamų
elektros linijų trumpiausias geometrinis atstumas, yra lygus ar mažesnis
nei 25 m, operatorius paslaugos kainai (prijungimo įmokai) apskaičiuoti
naudoja tiesiamos elektros linijos trumpiausią geometrinį atstumą, lygų 0 m;
12.3. apskaičiuojant suminį naujai įrengiamų ir (ar) rekonstruojamų
elektros linijų trumpiausią geometrinį atstumą, matavimo paklaida
nustatoma vadovaujantis matavimo prietaiso techninėje dokumentacijoje
nurodyta didžiausia leistina paklaida, bet ne didesnė kaip 10 m;

> Kas ir kur reikalniga rekonstruoti, perjungti ir t.t. jau veikianchiam
> (sujungtam) LESTO tinkle manes nedomina ir nieko neturetu dominti, nes
> prieshingu atveju galima butu skaichiuoti pajungima nuo "menamo
> rekonstrukcijos tashko." Kas galetu buti atstumas nuo Eletrenu ar
> Ignalinos. Pats pagalvok ar tai logishka ir ar noretum uzh tiek
> susimoketi...

Nepriklausomai nuo to, kas tave šiaip domina ar ne, teisėtai ir
teisiškai, tave domina ir *kaso* (tiesiogiai „liečia“) kainų
apskaičiavimo metodika, kuri apibrėžia/nustato, kad už tinklų
rekonstrukciją (linijų tiesimą, keitimą) virš 25 metrų apmoka
prijungiamas vartotojas.
Ir tai visiškai logiška, nes niekas niekur pasaulyje netampo linijų
rėkiantiems idiotams (dajoš pigią elektrą, vandenį, dujas) nemokamai.
O ką tu (su)moki ir jau įsivaizduoji/reikalauji, kad operatorius turi
iki tavęs ir per 10 km kabelio nemokamai atitempti, yra kvailumo
požymis, jei nesiteiki skaityti metodikos (įstatymo ar kito teisės
akto), kuriame apibrėžta už ką tu sumoki ir ko gali reikalauti/tikėtis.