Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-23 10:27:34
ane? galvok dabar is naujo - paskutinis laukas "reikia nutiesti" jie
inerpretuoja ne taip kaip tau atrodo ar norisi, sitas skaicius pagal
dabartine ju logka bus lygus atstumui iki tasko ju tinkle kur yra
pakankama galia kad patenkint tavo uzsiprasytaja galia.
kaip ir mano pavyzdys - iki stulpo 0m, bet ten galios neuztenka, jie
mano deze jungia prie mineto stulpo, kur ir butu logiska manyt ir yra
pajungimo taskas, bet kadangi jiem reikia keist savo laidu apie 500m,
iki kazkur 10-o stulpo nuo manojo, tai iki ten ir paskaiciuoja atstuma,
geometrine tiesaja kas gaunasi irgi 500m.
Vat tau ta suknista skaiciuokle. as ir be jos ta pati pagal energetinkos
kainu komisijos ikainius galiu paskaiciuot.