Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-27 14:52:46
mindis rašė:

> butent taip ir turi but, tik to 30km jie paprasciausia tau vienam ir
> netemps, o moket paqal kainu komisijos ikainius tu turi moket kaip 2-os

O čia būtent kodėl jie man 30 km netemps? Aš gi sumoku tą padidintos
galios mokestį ir mojuoju metodikos 11 punktu! Ak ne, pasirodo pagal
metodiką aš turiu mokėti už atstumą...
Tai va, mielasai, jei jau skaitai ir remiesi metodika, tai skaityk
atidžiai ir viską. Metodika aiškiai reglamentuoja, kad mokėti reikia ne
tik už galią, bet ir už prijungimą (atstumą). Jei iki tavo špokinyčios
nuo artimiausio stulpo būtų 500 metrų, tai tu bangų nebekeltum (pagal
metodiką turėtum sumokėti už tokį atstumą iki prijungimo taško)? Jei
nebekeltum, tai gali jau dabar pabandyti įsivaizduoti/suvokti, kad LESTO
tau (ir turbūt visiškai pagrįstai) sako, kad stulpo šalia tavo sklypo
nėra. NĖRA. *NĖRA*. Nes pagal galiojančius teisės aktus (ir kokybinius
reikalavimus), jie negali tavęs prijungti prie jo. Artimiausias taškas
(stulpas), prie kurio tave gali prijungti — už 500 metrų. Logiška, kad
iki ten reikės arba tempti naują laidą, arba pakeisti esamą, kad tas
stulpas, kurį tu matai šalia savo sklypo, taptų tuo stulpu, prie kurio
tave gali prijungti. Ir už pagal metodiką sumoka vartotojas.
Kai išgaruos noras šiauštis ir ežiuotis, tai tavo vietoje visą energiją
nukreipčiau kvestionuojant tą prijungimo tašką (atstumo pagrįstumą), o
ne LESTO metodikos interpretacijas, kurios šiuo atveju yra teisingos.