Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-27 13:08:44
pats analogiskai nenori isigilint i tai ka sakau - 11 punkte kalbama
apie "tinklu (irenginiu), butinu vartotojo irenginiams prijungti"
pletojima arba/ir rekonstrukcija.
Taigi pasikartosim: as manau kad "tinklai (irenginiai), butini vartotojo
irenginiams prijungti" yra dratas ir deze su jos turiniu mano atveju.
Nebent kas parodys kur aiskai parasyta parasyta kitaip.