Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-27 15:01:58
On 08/27/2012 02:47 PM, V.N. wrote:

> o kur dingo privaloma rekonstrukcija?
>
> ps miestas kuriam vyksta veiksmas?
>
> as manu as pas tave noresiu uzsakyti interneta kad is miesto iki
> priemiescio nuosavu namu atvestum man vienam, nes as savo sklype matau
> rysiu dezute.

tai gal ponas nori pasakyt, ked jei prie tavo sklypo yra teo rysio
dezute, tai tu mokesi uz pajungima iki pastotes, net jei jie ir keistu
vari i optika? bobutei papasakok.
o rekonstrukcija niekur nedingo as tik aiskiau sakini isdesciau
aplinkybes isskirdamas atskirai , na tai pasikartosim dar karta:
11 punkte kalbama apie "tinklu (irenginiu), butinu vartotojo irenginiams
prijungti" PLETODJIMA arba/ir REKONSTRUKCJA.
Ir as manau kad "tinklai (irenginiai), butini vartotojo irenginiams
prijungti" yra dratas ir deze su jos turiniu mano atveju.
Taigi cia turime reikala ne su viso LESTO tinklo pletojimu ar
rekonstrukcija, o su "tinklais (irenginiais), butinais vartotojo
irenginiams prijungti".
KONRETAUS vartotoJO, o ne vartutoJU, kas butu bendru LESTO tinklu
atveju, nes per ta 500m atkarpa prijungta DAUG vartotoJU.