Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-27 15:20:48
mindis rašė:

> 11 punkte kalbama apie "tinklu (irenginiu), butinu vartotojo irenginiams
> prijungti" PLETODJIMA arba/ir REKONSTRUKCJA.
> Ir as manau kad "tinklai (irenginiai), butini vartotojo irenginiams
> prijungti" yra dratas ir deze su jos turiniu mano atveju.

Tai kieno čia dabar kreivos interpretacijos...?
11 punktas tau aiškiai sako, kad „11. Prijungimo tašku laikomi
atitinkamos įtampos konkretūs operatoriaus energetikos objektai
(transformatorių pastotės, transformatorinės, skirstomieji punktai,
elektros linijų atramos ir kt.), nuo kurių bus prijungiami plečiami
ir/ar rekonstruojami tinklai (įrenginiai), būtini vartotojo elektros
energijos įrenginiams prijungti.“

Kaip reikia nenorėti atsimerkti, kad interpretuoti pažodžiui: Prijungimo
taškas yra ten, nuo kurio plečiami ar rekonstruojami el. tinklai
(linijos atkarpos), kurie yra būtini vartotojui prijungti.

Tavo problema, kad tu užsispyręs nori matyti/interpretuoti, kad „šiaip
jau būtina rekonstruoti tik tuos 25 m iki pačio pirmo stulpo, kurį
matau, o toliau jau man dzin.“ Bet, kad tau dzin metodikoje tikrai
neparašyta ir to joje tikrai neperskaitei. Tai kuo gi tu remiesi?
Priešingai, pagal metodiką tu mokėsi už prijungimo atstumą.
Taigi, kas jei iš tikrųjų reikia atitempti ar rekonstruoti 500 m
atkarpą? Esi/jautiesi kompetentingas nuspręsti, kad šito tai jau tikrai
nereikia?
Būtent tai tau LESTO ir sako ir būtent tai tau reikia aiškintis (ar
būtina rekonstruoti tokią atkarpą ir negalima prijungti arčiau)

Dabar dar sykį pasižiūrim į 8.2 punktą ir perskaitom, kas yra II grupės
vartotojai ir kokia būtina tinklo rekonstrukcija:
„8.2. II grupė – vartotojai, kurių prijungiamų elektros įrenginių
leistinoji naudoti galia ar didinama elektros įrenginių leistinoji
naudoti suminė galia nesiekia 30 kW ir kurių įrenginiams prijungti
būtina įrengti, keisti ar rekonstruoti operatoriaus elektros energetikos
objektus (0,4 kV ir/ar 10 kV kabelines ir/ar oro linijas,
transformatorių pastotes, skirstomuosius punktus ir (ar) transformatorius);“