Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-27 11:34:46
On 08/27/2012 11:17 AM, V.N. wrote:

> na dar karta paskaityk cituojama 11 punkta. atidziai.. ten juk raso -"..
> nuo kurių bus prijungiami plečiami ir/ar rekonstruojami tinklai
> (įrenginiai), būtini vartotojo elektros energijos įrenginiams prijungti."
>
> kokios sriteis specialsitas esi?

IT, bet kazkada turejau 4-a elektrosaltkalvio kategorija:)
Nu ir kur tu cia iziuri kad butinai tas laidas turi but rekonstrujamas
nuo ano gal uz 500m?
Is kitos puses, kur tu toj cititatoj matai kad kalbama butent apie
vidinius energetiku tinklus, pagal mane cia kalbama apie tikla, butina
vartotojo irenginiams prijungti ir mano atvejo tai dratas nuo stulpo
mano sklype, deze, rubilnikas skaitliukas ir pan. didesnio vartotojo
atveju tai gali but gerokai rimtesnis tinklas, apimantis nemaza imones
teritorija.