Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-27 16:32:09
mindis rašė:

> ka cia issikalineji, ka nezinai kaip tokios organizacijos dirba? pasakys
> kad ner techniniu galimybiu ir viskas, ruksi 10 metu kol atsiras.

Man tai klausimų nekyla, kas čia iš tikrųjų išsikalinėja su kableliu ir
vingriom interpretacijom...

> Dezute prijungiama i stulpa mano sklype, kuris yra lesto tinklo dalis.
> Klausimas - kur yra prijungimo prie tinklo taskas? Bet koks idiotas tau
> atsakys - tai ir yra tas nelemtas stulpas. Pabandyk savavaliskai
> prisijungt, pamatysi kas protokole bus parasyta.

Kur yra prijungimo prie tinklo taškas, jei jau toks kietas mosuoti
metodika, ir apibrėžia 11'as tos metodikos punktas. Jis yra ten, kur
prijungiamas rekonstruojamas tinklas. O kad jį _būtina_ _rekonstruoti_
išplaukia iš to, kad tu esi II grupės vartotojas. Negana to, neabejoju,
kad LESTO turi ir _visiškai_konkretų_pagrindimą_, kodėl būtent tą
atkarpą reikia rekonstruoti (jau pasiekta leistina projektinė/maksimali
galia, kabelis susidėvėjo ir pan., todėl naujų vartotojų prijungti prie
tos tavo dėžutės stulpe tiesiog negalima). Būtent to konkretaus
pagrindimo tau ir reikia reikalauti, neišsikalinėjus čia su tom tikrai
kvailom ir neteisingom kablelinėm interpretacijom...