Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-27 16:18:02
atsakau i klausima kokie tinklai bus prijungiami mano atveju?
pleciami, skirti vartotojo prietaisu prijungimui. ir mano manymu tai
spinta su laidu.
kitas variantas - tarkim as turejau 6kw ivada, bet prrireike 15kw, tada
riekia rekonstrut mano iavada (ir upgreidint 500m lesto tinklo). tada butu:
rekonstruojamas tinklas, skirtas vartotojo prietaisu prijungimui, kas ir
siuo atveju butu mano laido ir dezes rekonstrukcija, kad palaikyt tuos 15kw.

paklausiu kitaip - ar teisingi teiginiai, sukonstruoti 11punkto pagrindu?:
1.Pleciamas tinklas(irenginys), skirtas vartotojo prietaisu prijungimui,
bus
prijungiamas prie prijungimo tasko.
2.Rekonstruojamas tinklas(irenginys), skirtas vartotojo prietaisu
prijungimui, bus prijungiamas prie prijungimo tasko.
3.Pleciamas ir rekonstruojamas tinklsa(irenginys), skirtas vartotojo