Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-28 21:20:09
28/08/2012 18:59, Laimis rašė:
> „prijungiami plečiami ir rekonstruojami tinklai“
> „prijungiami plečiami ar(ba) rekonstruojami tinklai“
> „prijungiami plečiami tinklai“
> „prijungiami rekonstruojami tinklai.“
>
> Visi šie 4 sakiniai visiškai logiškai išplaukia iš šio sakinio:
> „prijungiami plečiami ir/ar(ba) rekonstruojami tinklai“

na pagaliau, valio, puikiai isanalizuotas sakinys.
Dabar atmetus asmeniskumus ir emocijas belieka issiaiskint ar ta 500m
rekonstruojama atkarpa gali buti vertinama kaip PRIJNGIAMA, jei ji jau
kokie 30 metu kaip stovi PRIJUNGTA? mano nuomome ji yra TIK
REKONSTRUOJAMA, o yra PRIJUNGIAMAS PLECIAMAS tinklas(iranga),
susidedatis is <10 metru kabelio ir spintos.