Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-08-24 10:11:24
Pries keleta metu su kaimynu bandem sodu sklypuose gauti ivadus (nauji vartotojai). Paskaiciavo tiese nuo transformatorines, gavosi kiekvienam po 15 000 lituku, kai ten kompensavo dar tais laikais 80 % (viso rezultate gautusi po 3 000, bet kedes pirmyn). Kaimynas pensininkas, as - ne, bet davem suprasti, kad durniu cia iesko. O argumentai - reikia keisti oro linija (visa, mes beveik galutiniai vartotojai butume) ir transformatoriu, nes galios nepakanka. I klausima, kas bus, kai po keliu metu atsiras dar vartotoju ir nebepakaks jau ir to kito transformatoriaus galios, naglu snukiu pareiske - statom kita transformatorine (cia uz sodu ribos suformuotas gyvenamuju namu kvartalas), galesim is ten galingumus permesti ! Buciau savininkas ten esancio sklypo, vietoj duociau snukin tokiam svetimu pinigu skirstytojui...
Moralas - visada verta palaukti, apkarpe siek tiek apetitus (cia is mano varpines ziurint, kaimynas patyre insulta ir nebesirupino tuo raikalu, pardave sklypa). O man pajunge uz 300 Lt (!) , tiesa, teko 5-iais kW susimazint apetita :)