Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-28 10:12:21
On 08/27/2012 11:43 PM, Laimis wrote:

> LESTO būtina rekonstruoti tinklą („įrengti, keisti ar rekonstruoti
> operatoriaus elektros energetikos objektus (0,4 kV ir/ar 10 kV kabelines
> ir/ar oro linijas, transformatorių pastotes, skirstomuosius punktus ir
> (ar) transformatorius)“), todėl tegali būti 2 grupės vartotoju. Ir
> atvirkščiai — jei esi/tegali būti 2 grupės vartotoju, tai
> vienareikšmiškai LESTO būtina rekonstruoti tinklą.
> Neįsijausk aiškindamas, ką tu ten moki, nes *sumoki* vienkartinį,
> padidintą prijungimo įkainį („galios įrengimo mokestį“), kuris:

> [...]
eik tu naxui su savo supisto lesto metodika, mane domina kainu komisijos
nustatyti ikainiai o ne sunitereuotos puses issikalinejimai, o ka tu cia
pisi prota su 7 punktu, tai cia kalba eina apie MANO puseje esanti
tinkla skaiciuojant nuo lesto stulpo.
Ir ypac tupiems siulau dar karta paskaityt kainu komisijos ikainius, ten
aiskiai parasyta, kad PADIDINTAS galios mokestis mokamas tada kai reikia
rekonstruot pacio lesto tinkla, o tie tavo minimi 25m jei tau taip
norisi ieina i NEPADIDINTA galios mokesti, nes 25m neskaiciuoja nei
vienu nei kitu atveju, ta prasme 25m metrus VISADA minusuoja is bendro ilgio