Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-23 11:53:24
vava, del sito punkto sitos vietos "...nuo kurių bus prijungiami
plečiami ir/ar rekonstruojami tinklai (įrenginiai), vartotojo elektros
energijos įrenginiams prijungti." interpretacijos ir eina kalba.
ir as sita suprantu, kad pajungimo taskas yra ta vieta prie kurios
PRIJUNGIAMI tinklai/irenginiai(deze ir gabalas kablelio mano atveju),
butini vartotojo irenginiams prijungti. Tai yra taskas kuriame pajungima
man skirta deze ir nuo jos nutiestas kabelis iki stulpo virsaus. o tie
like 500m yra bendri t.y. lesto tinklai ir jie cia visai ne prie ko.