Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-08-22 21:07:25
Nes jie savo laidus atsivedė nuo kabelio trasos ~2-3 metrai, o iki 25m mokėt
nereikia..

"mindis"  parašė naujienų news:k12o9j$9u4$1@trimpas.omnitel.net...

tai visgi tau kaip 2-a grupe vartotoju peme is pirmo karto (kai 5*119)
ir nepuole "pajungimo tasko" nukelinet per atstuma, kuriame jie keite
savo laidus ? o veliau dar 7kh dasidejai bet jau kaip 1-a grupe, nes jau
uzteko galios ?