Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-27 15:12:05
On 08/27/2012 02:52 PM, Laimis wrote:

> O čia būtent kodėl jie man 30 km netemps? Aš gi sumoku tą padidintos
> galios mokestį ir mojuoju metodikos 11 punktu! Ak ne, pasirodo pagal
> metodiką aš turiu mokėti už atstumą...
ka cia issikalineji, ka nezinai kaip tokios organizacijos dirba? pasakys
kad ner techniniu galimybiu ir viskas, ruksi 10 metu kol atsiras.

> [...]
> reikalavimus), jie negali tavęs prijungti prie jo. Artimiausias taškas
> (stulpas), prie kurio tave gali prijungti — už 500 metrų. Logiška, kad
> iki ten reikės arba tempti naują laidą, arba pakeisti esamą, kad tas
> stulpas, kurį tu matai šalia savo sklypo, taptų tuo stulpu, prie kurio
> tave gali prijungti. Ir už pagal metodiką sumoka vartotojas.
> Kai išgaruos noras šiauštis ir ežiuotis, tai tavo vietoje visą energiją
> nukreipčiau kvestionuojant tą prijungimo tašką (atstumo pagrįstumą), o
> ne LESTO metodikos interpretacijas, kurios šiuo atveju yra teisingos.

Dezute prijungiama i stulpa mano sklype, kuris yra lesto tinklo dalis.
Klausimas - kur yra prijungimo prie tinklo taskas? Bet koks idiotas tau
atsakys - tai ir yra tas nelemtas stulpas. Pabandyk savavaliskai
prisijungt, pamatysi kas protokole bus parasyta.